2010. szeptember 15., szerda

Már csak kicsit a munkáról, és az is jóóóóó hír =) Ja és az internetbekötésről, ami viszont tragédia...

Tegnap nagy sikerélményem volt: az ülésen elhangzott az első olyan német hozzászólás, amit elejétől a végéig megértettem. Legalább 5-6 mondat volt ám! :D Ma délutánra pedig – mivel kétnapos ülésre voltam beosztva, tehát tegnapról már ismerős volt a téma – eljutottunk oda, hogy voltak olyan pillanatok, amikor kimondottan élveztem a munkát. Na jó, azért rövid pillanatokra kell gondolni…

Nemrég jutott eszembe, hogy panaszkodok még egy sort a következő bejegyzésben, mégpedig arról, amit az utóbbi napokban tapasztaltam: itt teljesen természetesnek veszik, amikor csuklóból kivágok olyan dolgokat, mint kiadatás, 36. cikk szerinti bizottság, vagy szövetségi és tartományi szintű rendészeti együttműködés - mindez alap, miközben az, hogy mit nem tudok, az valahogy úgy tűnik, sokkal jobban érdekel mindenkit. Aztán végül mégsem panaszkodom, mert ma egy kedves kolléganő azt írta nekem a papírra, miután átadtam a mikrofont: „szép volt”. Bő egy hetes gyomorgörcs után bizony a világot jelenti az ilyesmi az embernek.

A munkán kívüli dolgokkal továbbra is egy helyben toporgok, részben mivel várom a beígért uniós pénzesőt, hogy végre mehessek az Ikeába, kicsinosítani a lakást, na meg persze a Body Shopba, kicsinosítani magamat =)

Ügyintézésileg az utóbbi időszak egyetlen lényeges eredménye, hogy elértem, ugyan ne kelljen már nekem mindjárt október elején Luxembourgba menni, mert hát hogy is mondjam a vonatra sincs pénzem, nemhogy a Hiltonban aludni - mint azt e-mailben ajánlották nekem a kiküldetést szervező okosok, akiknek valószínűleg elképzelésük nincs, milyen összeg ez annak, aki csak úgy idepottyan Magyarországról, és hetekig kell megélnie úgy, hogy még fizut sem kapott. Egész védőbeszéddel készültem az illetékesnek, de isteni szerencsémre egy nagyon rendes hölgyet fogtam ki, így végig sem kellett mondanom, már törölt is erről a luxusútról.

Egy gonddal kevesebb, de azért maradt elég. Említésre méltóak pl az internetbekötési szappanopera újabb fejezetei. Múlt héten vége lett a ramadánnak, hurrá, pénteken meg is jelent egy szerelő nálam. Már azt hittem, nemsokára lesz netem, ehelyett kiderült, hogy kinn az utcán el van vágva a kábel. Ez pedig a ház tulajdonosára tartozik, aki ezután be is ment a Base-hez („A” szolgáltatóhoz, akivel szerződtem). Ott kerekperec közölték, hogy a kábel a Belgacomé („B” szolgáltató, kb nálunk a volt Matáv megfelelője), és ők nem fogják tudni rávenni a Belgacomot, hogy azért javíttassa meg a kábelt, hogy nekem Base-es netem legyen, szóval szerintük menjek és szerződjek inkább a Belgacommal…….. magyarán elküldtek a konkurenciához, miközben van egy aláírt szerződésünk, és a modemük már ott figyel a polcomon. Érdekes ez a Belgium néha! Így most az egész idegőrlő történet elölről kezdődik „B” szolgáltatóval, de csak szeptember 29-én, akkor jön az ő szerelőjük… Ezt a frontot asszem kezdem feladni.

Viszont úgy tűnik, lesz egy klassz hétvégém végre: átugrik Londonból Dóri barátnőm, no meg kinéz valami buli is a bevezető tréningen megismert lányokkal. Jól fog jönni a lazítás, ahogy elnézem itt könnyű begolyózni :D

5 megjegyzés:

  1. Mondanom sem kell, h én is a lelkes olvasótábor tagja vagyok és igen élvezem meg végigizgulom minden bejegyzésed. Keep up the good job, meglátod, pár hónap múlva már hatékonyabban fogsz készülni. Aztán mikor úgy érzed, h már nem is kell, mert minden a fejedben, megváltoztatják a szabályolkat - s megint elölről :)
    More, more, more!!!
    Sok puszi,

    Zsuzsa (=mohó)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem kell sok idő és te is már egy könyv olvasása mellett kisujjból fogsz tolmácsolni :).

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsa igen, a hatékonyabb készüléshez jó lenne eljutni, mert gyakran órákig magolok egy-egy szerencsétlen irathalmot, amit megadtak mint háttéranyagot, aztán másnap valami teljesen másról van kedvük beszélni.

    Peti az lenne az igazi, ha közben mondjuk képes lennék matyóhímzéseket készíteni, és este kiállnék a Grand Place-ra a napi terméssel :D Lehet, előbb jutnék pénzhez, mint "a zuniós" kasszából...

    VálaszTörlés
  4. Figyu, ha nem ön össze a net, megvetetem a hálózatot a céggel, és akkor majd én elintézem a bekötést a technikusokkal :)

    VálaszTörlés