2012. július 26., csütörtök

Nyár 2.0, továbbfejlesztett változat


Tavaly nyáron szám szerint két hibát sikerült elkövetnem, ebből az első az volt, hogy hetekig vacogtam itt a sötét belga ég alatt az esőben, 15 fokban, és vártam, hogy hazamehessek, miközben már mindenki napos balatoni fotókról integetett a facebook-on.

Jó, idén akadt egy karib-tengeri vakáció márciusban, így azóta a szervezetem kevésbé követelte a nyarat, de sebaj, menjünk biztosra. A hazaindulás előtti - előre gyaníthatóan kritikus - hétvégére tehát barcelonai kiruccanást időzítettem egy kedves kolléganőmmel. Csodajó volt: napfény, Gaudí, hangulatos esték tapas-szal, gintoniccal/sangriával, na és a tenger, hmmmm... A kolléganő Barcelona-rajongó, így már megint privát idegenvezetőm volt (pont mint Gyöngyvér Rómában) :P Mellé vidámparkrajongó is, az ilyeneknek pedig nagy szerencse egymásra találni, mivel nemigen bővelkedünk olyan épeszű ismerősökben, akik egyrészt felimádkozhatóak a legvadabb hullámvasutakra, másrészt még élvezik is.





Hát innen ugye nem vágyik haza az ember, meg is veregettem a kis vállam a príma szervezésért. Maradt 5 Brüsszelben leülendő nap, ezalatt szépen véglegesítettem az otthoni menetrendet - többkörös emailes és skype-os konzultáció lezárva... - elintéztem a maradék intéznivalókat, és ugyan még dolgoztam 1 darab embertelen ülésen (bankszanálás, eszközelkülönítő eszköz, szavatolótőke és más finomságok reggel 10-től este negyed 7-ig), de aztán csak kifogyott alólunk a munka. Szezonzárásnak ott van még egy képzés pénteken, aztán nyomtatom azt a beszállókártyát :)

Ja, majd' elfelejtettem: a másik rossz ötlet meg az volt tavaly, hogy hazacipeltem mindenféle angol és holland nyelvkönyveket. Nem tudom, miért lepett meg, hogy egyetlenegyszer sem nyitottam ki őket, de ebből is tanultam: idén már karibi rumot viszek haza. Egyrészt ezt biztos ki fogom nyitni, másrészt meg nem kell majd visszahozni.

Szuper nyarat mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. :D

    "épeszű"??????

    Emlékszem, mikor engem legutóbb sikerült felimádkoznod egy ilyen körbecsavarós hullámvasútra, már a menet indulása előtt üvöltöttem, és legközelebb akkor csuktam be a szám, amikor kiszálltunk. :D

    VálaszTörlés
  2. Nanette: a visítás nem azt jelenti, hogy nem élvezed. :))
    Editkém, tudom, hogy kevés időd lesz Pesten (vagy Balatonon, vagy akárhol), de ha sikerül, fussunk már össze itthon is!

    VálaszTörlés
  3. :)) Meglátjuk! Ma elhúzok és 15-éig nem leszek Bp-n, de lesz ott még pár nap, majd beszélünk!

    VálaszTörlés