2011. február 13., vasárnap

Buliszezon

Sűrű időszak volt mostanság, úgyhogy ideje egy kis összefoglalónak. 30 évessé válni egyszer is bőven elég, ehhez képest két bulival is sikerült megünnepelni. Otthon kezdés a jól bevált Café Vianban, majd folytatás a B7-ben. Fantasztikus volt, és pont úgy éreztem magam, mint a korábbi szülinapjaimon: mintha el sem jöttem volna közben!!! Hiába, az igazi barátokkal mindig ott folytatja az ember, ahol abbahagyta.
Aztán egy hétre rá házibulit tartottam itt Európa szívében, az is jó volt, voltunk szép számmal, na és a táncolás sem maradhatott el, erre természetesen a Gúnárban (Wild Geese Irish Pub) került sor. Asszem a lakásban még két nap múlva se volt rend, de megérte :) Olyan jó, hogy itt is annyi jófej emberrel vagyok körülvéve! Egye fene, így nem is rossz kétszer 30 évessé válni.
Aztán most hétvégére egyszer csak bejelentkeztek a kedves amszterdami barátaim, akiknél Évivel voltunk egyszer négy napig Amszterdamot nézni, hogy akkor ők meg most jönnének Brüsszelt nézni. Hmm, szuper, örültem is nekik nagyon, csak hát én addigra már elígérkeztem péntek estére: bizottsági magyarok kibérelték a  Magyar Intézetet és farsangi mulatságot szerveztek. Így aztán mentünk együtt: Vali mint boszorkány, barátja Robin mint rendőr, én meg balerinaként feszítettem :) Beus Piroskának öltözött, Fruzsikám pedig megnyerte a jelmezversenyt, mint Minnie Mouse! Bár nem volt semmi az a lány se, aki újrahasznosított bizottsági dokumentumként jelent meg. Hm, asszem ilyenkor kell innen elmenni szabira, ha már ilyen ötletei támadnak az embernek :D

Boszi, Piroska, Minnie és a balerina:

Alább a három nyertes: Minnie Mouse, a jógi és az újrahasznosított bizottsági dokumentum


Szuperjót buliztunk együtt, na meg persze a hétvége további részében ugye néztük Brüsszelt. Elzötyögtünk az Atomiumhoz, de mire felmentünk, beborult – én ezt másodszor játszom el, úgyhogy itt jelzem, aki még jön hozzám és ellenállhatatlan vágyat érez, hogy 11 euróért fél órát sorbaálljon a lifthez és felmenjen egy zsúfolt, halsütöde-szagú építménybe amiben nincs semmi, és ami még kilátónak is gyenge, azt majd jól megvárom lent.

Viszont határozottan érzem, hogy egyre belgább vagyok. Nem csak azért, mert két napot csevegtem végig hollandul - jajh de ügyes vagyok :) - hanem a tegnap délutáni menü miatt is: sült krumpli, gofri, sör. Ebben a sorrendben. Rámfér a hétfői táncóra.


2 megjegyzés:

  1. Hm. Magam a sört a sültkrumpli környékén szeretem. Persze, desszertnek azért kérem a gofrit is!
    Sikerült leugrálni a táncórán?

    VálaszTörlés
  2. Remélem igen... Hát otthon én se voltam egy gofrievő, csak mióta az itteni változattal megismerkedtem. Tényleg, alkalomadtán írok majd egy gasztronómiai részt is :)

    VálaszTörlés