2012. január 3., kedd

És megint...

… itt vagyok! Egész hihetetlen, hogy 2012 van, pedig de. Mintha most lett volna a 2011-záróbuli a lányokkal itt nálam, na meg hogy Fruzsival együtt repültünk haza és hullafáradtságunkban idétlenül végigvihogtuk a kétórás utat :D Bár szerencséjükre nem a közelünkben ültek, számos kolléga és egyéb ismerős is velünk tartott – a feeling ilyenkor mindig a Harry-Potter filmekből emlékeztet a karácsonyi hazavonulásokra.
Szóval innentől otthoni kis világomat élveztem két héten át: család-nagyszülők-barátok-kocsikázás-korizás-bulizás, azaz szeretet-boldogság :) Mígnem január 1-jén délután felderengett, hogy mintha másnap menet lenne, és be kéne pakolni. A szokásos válltáska helyett az ünnepekre közepes bőrönddel érkeztem haza. Akkor gyanakodnom kellett volna, és átpakolni a nagyba, amikor már Brüsszelben alig tudtam becsukni. Az ajándékozás ugyanis trükkös dolog: a vitt meglepetések térfogata egyáltalán nem tud megegyezni a kapottakéval, miközben kis szívünk úgy örül mindnek, hogy nyilván nem hagyunk otthon nagyjából semmit sem. És akkor még a szaloncukor-, szalámi- és egyéb beszerzésekről nem is beszéltünk. A végeredmény az lett, hogy visszafele a közepes bőrönd mellé lógott rólam egy teletömött sporttáska, egy kistáska, meg a laptop. Nagyjából úgy éreztem magam, mint valami birodalmi cirkáló. De volt még jobb is: mivel már kis túlzással fél Magyarország külföldön dolgozik és nyilván otthon volt az ünnepekre, Liszt Ferihegyen január másodika délutánját mindenkinek a fantáziájára bízom… Talán annyit, hogy 10 percig tartott átvágni a mozdulatlan embertömegen a business sorig (hála Istennek, meg a Malévnek a jólmegérdemelt ezüstkártyáért, nagyon lerövidíti ám az ember szenvedéseit :D), bár már az is csoda volt, hogy a fele cucc le nem szakadt rólam közben.
Itt Európa szívében minden rendben várt, a ház idén betörésmentes téli ünnepkörnek örvendett (a biztonsági ajtó szerencsére meghaladni látszik az átlagos megélhetési bűnözők képességeit), és Maria elzárta ugyan a fűtést, amíg nem voltam itt, de nagy kedvesen kinyitotta, mielőtt érkeztem. Már csak az lett volna jó, ha a 2-es fokozat helyett az 5-öst találja meg, mert így didergés volt jó ideig, de hát az ember ne legyen telhetetlen.
Közben pedig észrevétlenül dán elnökség lett! Tényleg: mióta itt vagyok, ez az első észrevétlen elnökségváltás – mert ugye a belga-magyar és a magyar-lengyel cserék nyilván feltűntek az embernek, míg a lengyel-dán váltás így karácsony és szilveszter után bevallom, kevéssé foglalkoztatott. Dán barátainknak viszont elfelejtettek ám szólni, hogy január első hetében mi inkább csak regenerálódni megyünk vissza, és nem illik minket dolgoztatni :) Hát én mindjárt mára kifogtam kezdésnek a pénzügyi tranzakciók megadóztatásáról szóló ülést, származékos ügyletekkel, értékpapírosítással és nettósítás előtti bruttó tranzakciókkal. Erősen sokkoló volt, ráadásul estig tartott. Szóval ennél csak jobbakat kérünk majd!
Végül egy kép: kamion az Európai Tanács épületében, pakolják ki a dán dekort :) Puszi mindenkinek Brüsszelből, hajrá, 2012!

2 megjegyzés:

  1. És megint olvassuk. Jó ott lenni Veled, még így is, a blogon keresztül!

    VálaszTörlés
  2. aztán majd remélem, idén is itt lesztek élőben is :)

    VálaszTörlés