2012. május 14., hétfő

Nincs kategória...

Kötelességemnek érzem szólni, hogy aki belgiumi egészségügyi szolgáltatók markába kerül, vonjon gyököt mindenből, amit hall, mielőtt meg talál ijedni. Ezt ugye már a tavalyi fogorvosi látogatásom óta tudhattam volna, mikor is találtak nálam 10 lyukas fogat, amiből 10 volt fiktív (mert hát jó arc az a Barrosso, fizeti az összes tömést minden alkalmazottjának...).
Dehát az ember feledékeny meg hiszékeny is, szóval már megint rám bírtak ijeszteni. Az úgy volt, hogy lett a múltkor egy nem egyértelműen jó szűrővizsgálati leletem, ezt fél év elteltével megismételtük, abban a reményben, hogy majd most negatív lesz.
Meg is jött az eredmény, csütörtökön egész nap csörgött a mobilom, már itt rosszat sejtettem, csak a miniszteri tanácsülés nem arról szól, hogy telefonálgatunk közben. Így aztán péntek reggel 8-kor találtak meg a rendelőből, hogy az orvos személyesen szeretne beszélni velem, és menjek be azonnal délben. Továbbra is miniszteri tanácsülés forgott fenn, szóval azonnal hétfőn tudtam bemenni.
A köztes hétvége alatt leadtam két kilót és öregedtem öt évet, mígnem ma falsápadtan bevonultam a rendelőbe. Azt mondja az orvos, hogy a laboratórium további vizsgálatokat javasolt, és ezeket akarja ő most megdiskurálni velem. Mivel ugye egész hétvégén rendellenes sejtelváltozásokról olvastam a neten, csak ennyit tudtam kinyögni:
- Hányas kategória?
Válasz:
- Nincs kategória... a lelet az negatív.
Na most ugye kis hazánkban anno még felszorozni kellett, amit mondtak az embernek az esztékában, mert ki tudja, megtalálták volna-e, ha van is valami, vagy nem volt pénz rá és nem is nézték meg. Ha meg is találták, sanszos, hogy további vizsgálatra már nincs keret, és különben is másfél év múlvára kapnánk újabb időpontot, amikor meg már mindegy.
Aki ilyen rendszerben szocializálódott, azt a belga szolgáltatók parádésan meg tudják ijeszteni, szóval most szólok minden errefelé élő magyarnak: ne rémüldözzünk, itt normális, hogy negatív lelettel szövettanra küldenek.
Üdv mindenkinek a ló túlsó oldaláról, és persze ízi rájder.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése