2011. április 2., szombat

Felezünk

Csütörtökön fontos napot éltünk meg: letelt a magyar elnökség első fele. Hurrráááá! Innentől már kifelé megyünk a projektből. Szó se róla, nagyon büszke vagyok rá, hogy kis hazánk az EU élén van, a húzós témájú és/vagy miniszteri ülések meg június után is nehezek maradnak, de ami engem illet, a Head of Team pozíciót már nagyon szeretném lengyel barátainknak továbbpasszolni.

Mert múltkor is mi volt már megint?! Beosztottak délelőttre miniszteri ülésre, utána sajtótájékoztatóra, majd a kötelező másfél óra ebédszünet után egy harmadik ülésre. Mindhárom eseményen én lettem volna  a felelős. Nem tudom, miből gondolták, hogy a miniszteri ülés addig tart, amíg tervezték, és a sajtó sem fog csúszni - hát persze, hogy látványosat borult az egész nap. Az már elég hamar látszott, hogy a sajtóra is beosztott tolmácsokat ki kell vetetnem délutánról, mert nem lesz ebédszünetük. Később kiderült, hogy a többieknek se. Így aztán két telefonos kör a Planninggel, akik délben kezdtek kapkodni, hogy 66 ember helyére kit tegyenek délutánra. Nem tudtak mindenkit lecserélni, így azt az utasítást adták, hogy aki azt látja a programjában, hogy dolgozik délután, az nyugodtan késsen annyit, hogy meglegyen a másfél óra ebédszünete. Háhá, mire ezt lefénymásoltam, hogy körbeadjam a kabinokban, mit tesz Isten, vége lett a miniszteri ülésnek. Ott álltam, mint Bálám szamara:
- a team nagy része távozott anélkül, hogy értesíthettem volna őket, mi a helyzet a délutánjukkal,
- azaz rohamtelefon a Planningnek: "figyeljetek, ha dühös hívásokat kapnátok a kollégáktól, hogy nincs ebédszünetük, akkor nem én nem dolgoztam, hanem ők tűntek el, mire beértem az instrukciókkal"
- villámgyorsan össze kellene szednem 22 kabinból a titkos dokumentumokat, és ezt a cirka 10 kiló iratot fel kéne vinni az 5. emeletre az illetékeshez
- és 5 perc múlva kezdődik a sajtótájékoztató az épület másik szárnyában, ahol mint felelősnek, rég ott kéne lennem, de a miniszterektől zsúfolt lifteknél még csak tolakodni se nagyon lehet.

Szerintem ez az eset jól példázza, miért is mentem olyan lelkesen a Gúnárba, a péntek esti magyar elnökség-felező sörözésre :D Jó volt, jó volt... de egy dolog biztosan még jobb lesz: a magyar elnökség-záró sörözés.

3 megjegyzés:

  1. Editke, ezt a fénymásolgatós baromságot nem értem. A mai technológiák mellett miért nem építenek ki egy elektronikus tájékoztatási rendszert a kabinokban?? Elég lenne hozzá egy monitor meg egy internet kapcsolat...
    Mariann vagyok amúgy. :)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van. Internetkapcsolat amúgy is van a kabinokban - annyi kellene, hogy legyen egy monitor, amin üzenhetek a Planningnek: "Houston, baj van, csúszunk :)" A Planning meg mindenki orra elé odaírhatta volna: "nyugi, ha dolgozol délután, akkor számíts magadnak másfél óra ebédszünetet és aztán jelenj meg". Fülem botját se kellett volna mozdítanom :S Nem akarsz Te itt dolgozni inkább??? :D

    VálaszTörlés
  3. Hát ez se semmi, a tanulság is megvolt :-), de azt tényleg nem értem, minek az a sok fénymásolás.
    E-mail, kör sms, számítógéphálózat... stb... manapság a papírt már nem szabad lenne információ továbbításra használni.

    Mindenesetre: Hajrá Edit!

    VálaszTörlés