2012. április 3., kedd

Mindenfele joves-menesrol


Eloszor is bocsanat az ekezetnelkulisegert, eleg nyomi igy irni, de annyi ideje nem jelentkeztem mar, hogy ugy dontottem, a semminel ez is jobb.
Az ev eddigi reszeben valtozatos okokbol egesz keveset toltottem itt Europa sziveben, igy irni se nagyon akadt mirol, mar ami Brusszelt illeti. Eloszor ugye angliai tanulmanyut, aztan nehany otthoni hetvege (Editke:Malevcsod - 3:0) majd fel ev szervezes, varakozas es nem kis izgalom utan eljott eletem elso tengerentuli utazasa: Florida, Bahamak, Puerto Rico, Grand Turk es Holland-Antillak. Gyongyver baratnommel eddigi legcsodasabb vakaciomat toltottem egy 10 emeletes hajon, a valoszinutlenul kek Karib-tengeren, es a hozza tartozo feher homokos partokon. Mellesleg derekasan helytalltunk a tengeribetegseg es egyeb nyavalyak soran, sot az automata sebvaltos berauto es a floridai autopalyakon valo eligazodas se igazan talalt fogast rajtunk. Isteni volt elmenni a telbol a nyarba, bar minden evben osszejonne egy ilyen! Nem is en lennek, ha nem a hazaut soran csapott volna le a mennyko: a londoni leszallas utan, a Brusszelbe tarto vonatra varva elloptak a laptopomat. Innen az ekezetnelkuliseg. Negy napig teljesen el voltam vagva a virtualis vilagtol, aztan kaptam kolcsonbe itt egy gepet, vegul atvettem a bizottsagi peldanyt – persze az eletet nem oldja meg, mivel skype nem teheto ra es dvd-t sem eszik. De legalabb a munkavegzest megkonnyiti, ha mondjuk elozo este latom, mi a csudat kene tanulni masnapra.
Ugy egyebkent engem nem dolgoztatnak itt valami sokat mostanaban, es a kikepzesem is szunetel, amig az unios burokracia megbirkozik a masodik szakasz megszervezesevel.
Egy fronton viszont nagy kapaszkodas van: tanc… Az utazgatasok hatulutoje, hogy az evzaro galara valo felkeszules jelentos reszen nem tartozkodtam Belgiumban. Ilyen mennyisegu hianyzas szeretett otthoni tanciskolamban is bajba sodort volna, pedig ott gond nelkul feltehettem olyan kerdeseket, amiket itt le kell nyelnem, mert eselyem nincs hollandul megvitatni (amikor olyan atlos sorokban vagyunk es az elso ketszer nyolcat kanonban csinaljuk, akkor ott hogy is van azokkal a lepesekkel meg forgasokkal, hanyadik utemre kell mit csinalni?).
Szeretett Malevunknek hala, lesz alkalmam potolni a lemaradast. Egyelore ugyanis patthelyzet van repjegyileg, a hetvegi hazajutashoz nagyjabol fel kene talalni a teleportalast. Lehet jatszani a pentek este elindulok, vajon elerem-e az atszallast vagy ottragadok Frankfurtban? cimu jatekot, illetve a szombaton hazaszaladok, megerintem a falat, vasarnap visszaszaladok cimut. 100 ezer forint alatt egyik valtozatot se nagyon lehet meguszni, mar ha egyaltalan akad meg jegy.
Igy aztan egyelore egy harmadik jatek lesz napirenden, a kibirom-e husvettol punkosdig hazamenes nelkul cimu. De ha sikerul, legalabb minden pentek este ott fogok ugralni a Jazzmijnben, es eszmeletlen jo leszek a majusi show-n (es megiscsak lesz belolem egyszer belga). Punkosdkor meg majd legfeljebb nem alszom otthon semmit, akkor hatha ketszer olyan hosszunak tunik a budapestezes.
Na de most mar jojjon ertem a Ryanair es vigyen haza legalabb husvetra, az azert meg kijar a fentiek utan… es elott… Jo szunetet es sok pihenest mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése